Wij streven ernaar om de beste producten en diensten aan te bieden aan onze klanten. In het geval dat u niet tevreden bent met de producten, zullen wij proberen om samen met u een geschikt alternatief te vinden of bieden we u een vergoeding aan.

Restitutie is mogelijk voor producten die ongeopend en onbeschadigd zijn. Zodra een retournering is overeengekomen, kunnen de items worden teruggestuurd zodat ze door ons kunnen worden onderzocht. Indien de ontvangen producten in goede staat zijn, zal de omwisseling, krediet of terugbetaling worden uitgereikt. Verzendkosten worden niet terugbetaald, tenzij anders vermeld door ons.

Als u een product ontvangt dat is beschadigd tijdens het transport, neem dan contact met ons op binnen de eerste week na ontvangst van uw pakket. Wij verzoeken u vriendelijk om een foto te nemen van het product die u ons vervolgens toestuurt via het formulier op onze contact-pagina. Voeg uw naam en het ordernummer toe voor een snelle verwerking. Gelieve geen producten te retourneren zonder onze voorafgaande toestemming.