Klantenservice - Contact opnemen

FAQ | Veel gestelde vragen

Kies een categorie :

Online Bestellen

Zijn jullie producten legaal in mijn land?

We kunnen geen informatie verstrekken over de wettelijke status van onze producten in jouw land, gezien het grote aantal landen waar wij naar verzenden, is het onmogelijk voor ons om bij te houden wat legaal is in welke landen.

Het is jouw eigen verantwoordelijkheid om je lokale wetten en voorschriften te onderzoeken alvorens bij ons te bestellen. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld als je pakket door de douane wordt tegengehouden.

Hoe plaats ik een bestelling?

  • Browse en selecteer de items die je wenst te kopen
  • Voeg de artikelen die je wilt kopen toe aan je winkelmandje middels de knop "Toevoegen aan winkelmandje" en selecteer hoeveelheden waar nodig
  • Als je klaar bent, klik je op “Betalen”
  • Vervolgens volg je de instructies op de betalingspagina

Je dient een account aan te maken als je er nog geen hebt. Je kunt dit doen voordat je je bestelling betaalt - volg de link "Registreer hier" bij de kassa.

Is er een minimaal aankoopbedrag vereist?

Ja, een minimum aankoop van 25€ (incl. Btw) is verplicht om een bestelling te kunnen plaatsen.

Kan ik een bestaande bestelling wijzigen?

Vanwege de snelheid waarmee pakketten worden verzonden, is het onwaarschijnlijk dat je je bestelling nog kunt wijzigen zodra jouw betaling is ontvangen. Wij verwerken de bestellingen zodra de betaling is geaccepteerd.

Als je contact wilt leggen met de klantenservice over een bestelling, doe het dan zo snel mogelijk om problemen te vermijden. Wij zullen ons best doen om jouw verzoek tegemoet te komen, maar het wordt niet gegarandeerd.

Kan ik een vorige bestelling dupliceren?

Jazeker! Ga naar de Bestelgeschiedenis in je account en je kunt elke vorige bestelling die je bij ons hebt geplaatst, herhalen. Druk op de knop “Opnieuw bestellen” naast de juiste bestelling en je wordt rechtstreeks naar de betalingspagina geleid. Hier kun je nog andere producten toevoegen aan de bestelling of direct naar de kassa gaan.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

  • Bestelling in voorbereiding: leg contact via het onderstaande contactformulier. Zorg er daarbij voor dat je bent ingelogd en dat je het bestelnummer vermeldt dat je wenst te annuleren
  • Verzonden bestelling: het is niet mogelijk om een bestelling te annuleren nadat het is verzonden; je zult het moeten retourneren en een terugbetaling aanvragen. Zie de onderstaande link voor meer informatie

Zie Retourzending info

Prijzen en Betalen

Welke naam zal worden weergegeven in mijn credit card/bankafschrift?

Royal Queen Seeds zal nergens worden weergegeven op je creditcard afschrift of banktransactie. Alle kosten zullen worden weergegeven onder onze handelsnaam:

Snorkel Spain

Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?

Er zijn verschillende betaalmogelijkheden in de Royal Queen Seeds webshop:

  • Visa & Mastercard
  • Bankoverschrijving
  • Bitcoin
  • Bitcanna

Instructies voor het uitvoeren van je betaling worden verstrekt na het kiezen van de gewenste betaalmethode bij het betalingsproces. Gelieve deze aanwijzingen zorgvuldig te volgen.

Hoe je met een creditcard betaalt

Je kunt je bestelling betalen met een creditcard. Voer daarbij het pasnummer in, de vervaldatum van je pas en de 3-cijferige beveiligingscode, zoals vermeld op de achterkant van je pas. Creditcardbetalingen worden binnen maximaal 24 uur verwerkt. Zodra de betaling is afgerond, verwerken we je bestelling.

Het bedrag op je credit card zal zijn van: SLU

 Houd er rekening mee dat we geen prepaid creditcards kunnen verwerken.

Hoe je middels een bankoverschrijving betaalt

Als je tevreden bent met je productkeuze, ga dan naar de kassa en kies "Bankoverschrijving" om je bestelling te bevestigen. Nadat je je bestelling hebt bevestigd, worden de RQS-bankgegevens op het scherm weergegeven.

Zorg ervoor dat je je bestelnummer als betaalreferentie invult, anders kunnen we de betaling niet koppelen aan je aankoop. Bankoverschrijvingen hebben normaal gesproken tussen de drie en zeven werkdagen nodig om te worden verwerkt.

Hoe je met Bitcoin betaalt

We accepteren ook Bitcoin als betaalmethode. Volg de instructies in de onderstaande link om deze optie te gebruiken.

Bitcoin betaling

Kan ik met Paypal betalen?

Op dit moment accepteren we geen betalingen via je Paypal account. PayPal's beleid ten aanzien van de producten die we verkopen, verhindert dat ze hun betalingsmethode in onze webshop aanbieden.

Je kunt betalen met je creditcard, middels een bankoverschrijving, Bitcoin, DialXS of SOFORT Banking.

Kan ik met een cheque betalen?

We accepteren helaas geen cheques.

Kan ik betalen met postwissels?

We accepteren momenteel geen postwissels als betaling voor je bestelling.

Accepteren jullie contante betaling bij levering?

Sorry, we bieden momenteel geen optie om te betalen voor je bestelling bij aflevering van je pakket.

Kan ik een kortingsbon ontvangen?

Laat een beoordeling van je producten achter en ontvang een voucher met 10% korting. Je moet ingelogd zijn en een beoordeling achterlaten op een productpagina.

Je kortingsbonnen zijn toegankelijk via "Mijn Vouchers" in je RQS account. Houd er rekening mee dat de kortingsbonnen niet cumulatief zijn (je kunt er slechts één per keer gebruiken). Maar je kunt ze wel samen met waardebonnen gebruiken - bonnen met een vast geldbedrag erop.

Verzending en Levering

Kan ik mijn pakket volgen?

Ja, dat kan. Om je pakket te volgen, volg je de instructies in de geautomatiseerde e-mail die je ontvangt zodra je pakket is verzonden. Na deze e-mail wordt je tracking informatie bijgewerkt wanneer het pakket het land van bestemming bereikt. Houd er rekening mee dat deze verwerking maximaal vijf werkdagen kan duren.

Wees niet verbaasd als je bestelling is afgeleverd voordat je het hebt kunnen volgen!

Meer verzendinformatie

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

De meeste bestellingen worden verzonden binnen 24 uur na ontvangst van betaling. We verzenden van maandag tot en met vrijdag, behalve tijdens feestdagen. Als je bestelling op een vrijdag wordt geplaatst, is het zeer waarschijnlijk dat het de maandag erop verzonden wordt.

Meer verzendinformatie

Is de verzending discreet?

We verzenden onze bestellingen in onbedrukte verpakkingen, zonder stickers of verwijzingen naar onze producten of ons bedrijf. De enige informatie omvat de details van de levering.

Packages


Mocht je meer discretie willen, dan bieden we voor €5 ook onopvallende verzending aan in de vorm van een dvd.

Meer verzendinformatie

Verzenden jullie naar mijn land?

Zie hieronder een volledige lijst van alle landen waar we naar verzenden:

België, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden.

We leveren niet in landen die niet in de bovenstaande lijst staan.

Meer verzendinformatie

Wat zijn de verzendkosten?

Standaard Verzending is gratis voor alle landen. We bieden echter een DVD Discrete Verzending voor €5,-; je pakket kan verpakt worden in een DVD hoesje voor een geheel discrete levering.

Meer verzendinformatie

Verzenden jullie ook naar postbussen?

We leveren alleen aan echte privé adressen. We verzenden niet naar postbussen, openbare plaatsen, packstations, winkels, relais-punten, vrachtbedrijven en soortgelijke adressen.

Meer verzendinformatie

Wat houdt de verzendmethode UPS Access Point in?

Het UPS Access Point-netwerk bestaat uit duizenden handige afleverpunten. Hiervan kun je gebruikmaken als je niet zelf in de gelegenheid bent om je pakketje aan te nemen.

Kies een Access Point op de interactieve kaart bij het betaalproces en controleer daarbij de openingstijden. Zo weet je zeker dat je het pakketje kunt ophalen op een tijdstip dat je goed uitkomt. De verzendkosten van deze methode krijg je ook te zien bij de betalingsprocedure.

UPS biedt e-mail- en tekstmeldingen aan om je te laten weten wanneer je pakketje voor je klaarligt.

Met welk bedrijf bezorgen jullie?

Onze verzendpartner verstuurt al onze pakketten voor ons. Om je de beste bezorging te bieden, gebruiken ze diverse postdiensten. 

Meer verzendinformatie

Moet ik tekenen voor de bezorging?

Je koerier levert je pakket af bij je bezorgadres. In het geval je afwezig bent en het pakket niet in de brievenbus past, ontvang je een bericht met instructies over wat je moet doen om je bestelling te ontvangen.

Als je pakket teruggestuurd is naar ons magazijn, nemen we onmiddellijk contact met je op.

Meer verzendinformatie

Wat als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

De levering duurt meestal tussen de drie en zeven werkdagen. Gelieve de dag van verzending als dag 0 te tellen en onthoud dat zaterdag, zondag en feestdagen niet beschouwd worden als werkdagen.

Neem contact op met onze klantenservice als je je pakket niet binnen tien werkdagen na verzending hebt ontvangen.

Meer verzendinformatie

Wordt mijn pakket door de douane gecontroleerd?

Je pakket kan altijd door de nationale douane worden gecontroleerd, ongeacht welke verzendmethode je kiest.

Houd er rekening mee dat, hoewel we naar je land kunnen verzenden, we geen informatie geven over de wettelijke status van onze producten in je land. Vanwege de hoeveelheid landen waarin we leveren, is het simpelweg onmogelijk voor ons om bij te houden wat legaal is in welke landen.

Het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale wetten en voorschriften te raadplegen alvorens bij ons te bestellen. Houd er rekening mee dat we niet aansprakelijk kunnen worden gesteld als je pakket door de douane wordt tegengehouden.

Meer verzendinformatie

Privacy en Beveiliging

Is verzending discreet?

Wij doen alles wat we kunnen om ervoor te zorgen dat de pakketten geen overbodige informatie bevatten, behalve jouw naam en het afleveradres. De pakketten zijn eenvoudig om de aandacht niet te trekken, en we bieden een nog discretere (Stealth) optie tegen een kleine extra vergoeding van 5€.

Meer verzendinformatie

Waarom hebben jullie mijn persoonlijke gegevens nodig?

Jouw persoonlijke gegevens zijn nodig om je pakket te verzenden en om contact met je op te nemen in geval van een probleem. Je gegevens worden niet gedeeld met een derde partij of op een andere manier gebruikt.

Wie kan mijn persoonlijke gegevens zien?

Jouw persoonlijke gegevens zijn vertrouwelijk en zullen nooit worden gedeeld met derden. We gebruiken je persoonlijke gegevens bij het verwerken van je bestellingen of als we om welke reden dan ook contact met je moeten opnemen.

Als je je account wilt verwijderen, kun je contact opnemen met onze klantenservice via het onderstaande contactformulier - zorg ervoor dat je eerst met je account bent ingelogd.

RQS Growers Club

Wat is het RQS Growers Club?

Dit is ons loyaliteitsprogramma waarbij we je belonen voor al je aankopen. Bezoek gerust onze informatiepagina hierover voor meer info.

Hoe kan ik mijn punten gebruiken?

Gebruik punten om voor een bestelling te betalen, korting te ontvangen of exclusieve ledenproducten te kopen.

Wat zijn green points en level points?

Money Points verdien je met aankopen, cadeautjes en beloningen/acties (verjaardagscadeau, beoordeling, etc.). Money Points kun je voor kortingen, exclusieve producten en/of acties inwisselen.

Level Points verdien je uitsluitend bij je aankopen. Deze zijn wel belangrijk voor je niveau (meer Level Points, hoger niveau) in het loyalty programma.

Ik heb een aankoop gedaan, maar geen punten ontvangen.

De punten worden 7 dagen na verzending van je bestelling bijgeschreven.

Mijn Account

Hoe maak ik een RQS account aan?

Heel gemakkelijk en snel! Klik op Jouw account bovenaan de website, selecteer vervolgens "Registreren" en volg de instructies. Je account is klaar in minder dan 2 minuten.

Kan ik mijn gegevens bijwerken?

Je kunt je contactgegevens bijwerken via het gedeelte 'Persoonlijke Informatie' van je account.

Heb ik een account nodig?

Ja, je moet een account aanmaken, als gast betalen is helaas geen optie. Je gegevens zijn echter veilig, we zullen deze nooit delen met een derde partij en ze zullen alleen gebruikt worden om contact met je op te nemen over jouw bestelling en eventuele aanbiedingen.

Kan ik zelf mijn account verwijderen?

Voor het verwijderen van je account, moet je contact opnemen met onze klantenservice via onderstaand contactformulier. Je moet hiervoor wel eerst inloggen.

Retouren

Kan ik een terugbetaling ontvangen?

Om een terugbetaling te ontvangen, dien je het ongeopende pakket terug te sturen. Zie hieronder de stappen die je moet volgen:

  • Neem contact op met de klantenservice via ons contactformulier om een Retour Etiket aan te vragen; zorg ervoor dat je ingelogd bent. Kies het bestelnummer dat overeenkomt met het pakket dat je wenst terug te sturen.
  • Plak het Retour Etiket op het pakket en volg de instructies die erop staan.
  • Zodra we je teruggestuurde pakket ontvangen hebben, verwerken we je terugbetaling. We kunnen je naar je bankgegevens vragen, omdat het soms niet mogelijk is om uit te betalen via je credit card. Bitcoins en contant geld in een envelop worden alleen terugbetaald via een bankoverschrijving.
  • Je kunt ook het terugtrekkingsformulier van RQS gebruiken, maar dat is niet verplicht.

Houd er rekening mee dat een terugbetaling één tot drie weken kan duren.

Hoe meld ik een ontbrekend item?

Als je je bestelling hebt ontvangen en er zijn ontbrekende items, volg dan de onderstaande stappen:

  • Neem binnen een week na levering contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Zorg ervoor dat je bent ingelogd en kies het bestelnummer van de bestelling die je onvolledig hebt ontvangen.
  • We hebben een foto van het pakket met de inhoud en een papier met daarop je bestelnummer nodig.

Wat als ik een beschadigd item heb ontvangen?

Soms worden orders tijdens de levering beschadigd. Als er sprake is van beschadigde items bij je bestelling, ga dan als volgt te werk:

  • Stuur ons een e-mail of gebruik het contactformulier onderaan de pagina om contact op te nemen met ons Support Team. Zorg ervoor dat je bent ingelogd op je account en dat je verwijst naar de bestelling met de beschadigde items.
  • Ons team vraagt je een foto die duidelijk het beschadigde item toont en een stuk papier met het ordernummer op te sturen.

Contact

Hoe kom ik in contact?

Om contact op te nemen, vul je gewoon het onderstaande formulier in. Als je al klant bent, log dan eerst in voordat je contact met ons opneemt.

Wanneer kan ik een antwoord verwachten?

We proberen alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Houd er rekening mee dat uw berichten alleen beantwoord kunnen worden tussen maandag en vrijdag tijdens kantooruren.

Als u na 5 werkdagen nog geen antwoord heeft ontvangen, kunt u eerst uw spam-map controleren en daarna nogmaals contact met ons opnemen via het contactformulier met uw bericht en vermelding van de datum en tijd van uw vorige bericht.

NEEM CONTACT MET ONS OP

Bij Royal Queen Seeds zijn we er trots op om de beste cannabis genetica en topkwaliteit feminized, autoflowering en medicinale marihuana zaden te produceren.

Deze pagina is ontworpen om antwoorden te geven op alle vragen die je misschien hebt. Bovenaan vind je een database met veelgestelde vragen over uiteenlopende onderwerpen zoals retourzendingen, verzending, het Online bestelsysteem en meer.

Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via het formulier hieronder of bel ons.

SNORKEL SPAIN SLU
Adres Spanje:
Apartado de Correos nº 146
08170 Montornès del Vallés
Adres Nederland;
Damstraat 46
1012 JM Amsterdam
[email protected]
t. 34 93 737 98 46 (from 8:00 to 16:00)
VAT: ESB-65812810
Coc Number: B-65812810

Heb je een vraag over je bestelling? Vergeet dan niet om het nummer toe te voegen in het vakje BESTELLING ID.

Bericht versturen

* Verplicht veld

Ben je 18 Jaar of ouder?

De inhoud van RoyalQueenSeeds.nl is alleen geschikt voor volwassenen met de wettelijk geldende volwassen leeftijd.

Wees er zeker van dat je de wet kent van het land waar je woont.

Door op ENTER te klikken, bevestig
je dat je
18 jaar of ouder bent.