Inbegrepen GRATIS producten
Amount exceeded
4.7 van 5 gebaseerd op 38192 reviews
4.7 van 5 gebaseerd op 38192 reviews
Inbegrepen GRATIS producten
FAQ | Veel gestelde vragen
Op welke manier kan ik nagaan of jullie mijn bestelling hebben ontvangen?
Zodra je een order plaatst in de webwinkel van Royal Queen Seeds, wordt deze automatisch opgeslagen in onze database. Vervolgens ontvang je een bevestigingsmail met een overzicht van de cannabiszaden die je hebt besteld. Als je geen e-mail hebt ontvangen, controleer dan de spamfolder van je e-mailprogramma.
Je kunt ook altijd via de website inloggen op je account en je bestellingen bekijken. Hier staat de actuele orderstatus vermeld. Zodra de order verzonden wordt, ontvang je direct een e-mail en zal de orderstatus in je account veranderen.
Kan ik een order annuleren?
Het is geen enkel probleem om een order te annuleren. Mocht je nog geen betaling gedaan hebben, dan hoef je ons niet op de hoogte te stellen van de annulering. In dit geval wordt de bestelling na een bepaalde tijd vanzelf geannuleerd.
Mocht je de betaling wel hebben voldaan, dan kan de order alleen geannuleerd worden als de bestelling nog niet is verzonden. Bekijk je orderstatus in je account om te kijken of je de order nog kunt annuleren.
Kan ik een adres wijzigen of mijn order op een ander adres laten bezorgen?
Je kunt je adres aanpassen in je account op onze website. Het is ook mogelijk om je order bij een vriend of kennis te laten bezorgen. Tijdens het bestelproces kun je dit aangeven.
Hoeveel bedragen de verzekerings- en verzendkosten?
Iedere order wordt ongeacht het aantal cannabiszaden wereldwijd, anoniem en gratis verzonden. Het betreft hier dan wel een verzending per envelop /brievenbusdoos. Deze orders zijn niet traceerbaar en het eventueel niet aankomen is voor eigen risico.
Wat komt er op de creditcard- of het bankafschrift te staan?
Privacy staat bij Royal Queen Seeds hoog in het vaandel. Onze naam komt dan ook nooit op jouw bank- of creditcardafschrift te staan. Het is dus door niemand na te gaan dat jij cannabiszaden gekocht hebt. Wij gaan zeer zorgvuldig om met jouw gegevens en zullen deze nooit aan derden verstrekken.
Hoe wordt mijn order verzonden?
Alle orders worden verzonden met een prive koerier. De cannabiszaden worden ingepakt in een stevige bubbelenvelop of brievenbusdoos. Het is aan de buitenkant van het pakket niet te zien dat er wietzaadjes in zitten. Op de verpakking staat alleen jouw naam en een retouradres. (Royal Queen Seeds wordt niet vermeld)
Kijk voor meer informatie op onze verzendinformatie pagina
We kunnen geen informatie verstrekken over de wettelijke status van onze producten in jouw land, gezien het grote aantal landen waar wij naar verzenden, is het onmogelijk voor ons om bij te houden wat legaal is in welke landen.
Het is jouw eigen verantwoordelijkheid om je lokale wetten en voorschriften te onderzoeken alvorens bij ons te bestellen. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld als je pakket door de douane wordt tegengehouden.
Je dient een account aan te maken als je er nog geen hebt. Je kunt dit doen voordat je je bestelling betaalt - volg de link "Registreer hier" bij de kassa.
Ja, een minimum aankoop van 25€ (incl. Btw) is verplicht om een bestelling te kunnen plaatsen.
Vanwege de snelheid waarmee pakketten worden verzonden, is het onwaarschijnlijk dat je je bestelling nog kunt wijzigen zodra jouw betaling is ontvangen. Wij verwerken de bestellingen zodra de betaling is geaccepteerd.
Als je contact wilt leggen met de klantenservice over een bestelling, doe het dan zo snel mogelijk om problemen te vermijden. Wij zullen ons best doen om jouw verzoek tegemoet te komen, maar het wordt niet gegarandeerd.
Jazeker! Ga naar de Bestelgeschiedenis in je account en je kunt elke vorige bestelling die je bij ons hebt geplaatst, herhalen. Druk op de knop “Opnieuw bestellen” naast de juiste bestelling en je wordt rechtstreeks naar de betalingspagina geleid. Hier kun je nog andere producten toevoegen aan de bestelling of direct naar de kassa gaan.
Royal Queen Seeds zal nergens worden weergegeven op je creditcard afschrift of banktransactie. Alle kosten zullen worden weergegeven onder onze handelsnaam:
Er zijn verschillende betaalmogelijkheden in de Royal Queen Seeds webshop:
Instructies voor het uitvoeren van je betaling worden verstrekt na het kiezen van de gewenste betaalmethode bij het betalingsproces. Gelieve deze aanwijzingen zorgvuldig te volgen.
Je kunt je bestelling betalen met een creditcard. Voer daarbij het pasnummer in, de vervaldatum van je pas en de 3-cijferige beveiligingscode, zoals vermeld op de achterkant van je pas. Creditcardbetalingen worden binnen maximaal 24 uur verwerkt. Zodra de betaling is afgerond, verwerken we je bestelling.
Het bedrag op je credit card zal zijn van:
Als je tevreden bent met je productkeuze, ga dan naar de kassa en kies "Bankoverschrijving" om je bestelling te bevestigen. Nadat je je bestelling hebt bevestigd, worden de RQS-bankgegevens op het scherm weergegeven.
Zorg ervoor dat je je bestelnummer als betaalreferentie invult, anders kunnen we de betaling niet koppelen aan je aankoop. Bankoverschrijvingen hebben normaal gesproken tussen de drie en zeven werkdagen nodig om te worden verwerkt.
We accepteren ook Bitcoin als betaalmethode. Volg de instructies in de onderstaande link om deze optie te gebruiken.
Op dit moment accepteren we geen betalingen via je Paypal account. PayPal's beleid ten aanzien van de producten die we verkopen, verhindert dat ze hun betalingsmethode in onze webshop aanbieden.
Je kunt betalen met je creditcard, middels een bankoverschrijving, Bitcoin, DialXS of SOFORT Banking.
We accepteren helaas geen cheques.
We accepteren momenteel geen postwissels als betaling voor je bestelling.
Sorry, we bieden momenteel geen optie om te betalen voor je bestelling bij aflevering van je pakket.
Laat een beoordeling van je producten achter en ontvang een voucher met 10% korting. Je moet ingelogd zijn en een beoordeling achterlaten op een productpagina.
Je kortingsbonnen zijn toegankelijk via "Mijn Vouchers" in je RQS account. Houd er rekening mee dat de kortingsbonnen niet cumulatief zijn (je kunt er slechts één per keer gebruiken). Maar je kunt ze wel samen met waardebonnen gebruiken - bonnen met een vast geldbedrag erop.
Ja, dat kan. Om je pakket te volgen, volg je de instructies in de geautomatiseerde e-mail die je ontvangt zodra je pakket is verzonden. Na deze e-mail wordt je tracking informatie bijgewerkt wanneer het pakket het land van bestemming bereikt. Houd er rekening mee dat deze verwerking maximaal vijf werkdagen kan duren.
Wees niet verbaasd als je bestelling is afgeleverd voordat je het hebt kunnen volgen!
De meeste bestellingen worden verzonden binnen 24 uur na ontvangst van betaling. We verzenden van maandag tot en met vrijdag, behalve tijdens feestdagen. Als je bestelling op een vrijdag wordt geplaatst, is het zeer waarschijnlijk dat het de maandag erop verzonden wordt.
We verzenden onze bestellingen in onbedrukte verpakkingen, zonder stickers of verwijzingen naar onze producten of ons bedrijf. De enige informatie omvat de details van de levering.
Mocht je meer discretie willen, dan bieden we voor €5 ook onopvallende verzending aan in de vorm van een dvd.
Zie hieronder een volledige lijst van alle landen waar we naar verzenden:
België, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden.
We leveren niet in landen die niet in de bovenstaande lijst staan.
Standaard Verzending is gratis voor alle landen. We bieden echter een DVD Discrete Verzending voor €5,-; je pakket kan verpakt worden in een DVD hoesje voor een geheel discrete levering.
We leveren alleen aan echte privé adressen. We verzenden niet naar postbussen, openbare plaatsen, packstations, winkels, relais-punten, vrachtbedrijven en soortgelijke adressen.
Het UPS Access Point-netwerk bestaat uit duizenden handige afleverpunten. Hiervan kun je gebruikmaken als je niet zelf in de gelegenheid bent om je pakketje aan te nemen.
Kies een Access Point op de interactieve kaart bij het betaalproces en controleer daarbij de openingstijden. Zo weet je zeker dat je het pakketje kunt ophalen op een tijdstip dat je goed uitkomt. De verzendkosten van deze methode krijg je ook te zien bij de betalingsprocedure.
UPS biedt e-mail- en tekstmeldingen aan om je te laten weten wanneer je pakketje voor je klaarligt.
Onze verzendpartner verstuurt al onze pakketten voor ons. Om je de beste bezorging te bieden, gebruiken ze diverse postdiensten.
Je koerier levert je pakket af bij je bezorgadres. In het geval je afwezig bent en het pakket niet in de brievenbus past, ontvang je een bericht met instructies over wat je moet doen om je bestelling te ontvangen.
Als je pakket teruggestuurd is naar ons magazijn, nemen we onmiddellijk contact met je op.
De levering duurt meestal tussen de drie en zeven werkdagen. Gelieve de dag van verzending als dag 0 te tellen en onthoud dat zaterdag, zondag en feestdagen niet beschouwd worden als werkdagen.
Neem contact op met onze klantenservice als je je pakket niet binnen tien werkdagen na verzending hebt ontvangen.
Je pakket kan altijd door de nationale douane worden gecontroleerd, ongeacht welke verzendmethode je kiest.
Houd er rekening mee dat, hoewel we naar je land kunnen verzenden, we geen informatie geven over de wettelijke status van onze producten in je land. Vanwege de hoeveelheid landen waarin we leveren, is het simpelweg onmogelijk voor ons om bij te houden wat legaal is in welke landen.
Het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale wetten en voorschriften te raadplegen alvorens bij ons te bestellen. Houd er rekening mee dat we niet aansprakelijk kunnen worden gesteld als je pakket door de douane wordt tegengehouden.
Wij doen alles wat we kunnen om ervoor te zorgen dat de pakketten geen overbodige informatie bevatten, behalve jouw naam en het afleveradres. De pakketten zijn eenvoudig om de aandacht niet te trekken, en we bieden een nog discretere (Stealth) optie tegen een kleine extra vergoeding van 5€.
Jouw persoonlijke gegevens zijn nodig om je pakket te verzenden en om contact met je op te nemen in geval van een probleem. Je gegevens worden niet gedeeld met een derde partij of op een andere manier gebruikt.
Jouw persoonlijke gegevens zijn vertrouwelijk en zullen nooit worden gedeeld met derden. We gebruiken je persoonlijke gegevens bij het verwerken van je bestellingen of als we om welke reden dan ook contact met je moeten opnemen.
Als je je account wilt verwijderen, kun je contact opnemen met onze klantenservice via het onderstaande contactformulier - zorg ervoor dat je eerst met je account bent ingelogd.
Dit is ons loyaliteitsprogramma waarbij we je belonen voor al je aankopen. Bezoek gerust onze informatiepagina hierover voor meer info.
Gebruik punten om voor een bestelling te betalen, korting te ontvangen of exclusieve ledenproducten te kopen.
Money Points verdien je met aankopen, cadeautjes en beloningen/acties (verjaardagscadeau, beoordeling, etc.). Money Points kun je voor kortingen, exclusieve producten en/of acties inwisselen.
Level Points verdien je uitsluitend bij je aankopen. Deze zijn wel belangrijk voor je niveau (meer Level Points, hoger niveau) in het loyalty programma.
De punten worden 7 dagen na verzending van je bestelling bijgeschreven.
Heel gemakkelijk en snel! Klik op Jouw account bovenaan de website, selecteer vervolgens "Registreren" en volg de instructies. Je account is klaar in minder dan 2 minuten.
Je kunt je contactgegevens bijwerken via het gedeelte 'Persoonlijke Informatie' van je account.
Ja, je moet een account aanmaken, als gast betalen is helaas geen optie. Je gegevens zijn echter veilig, we zullen deze nooit delen met een derde partij en ze zullen alleen gebruikt worden om contact met je op te nemen over jouw bestelling en eventuele aanbiedingen.
Voor het verwijderen van je account, moet je contact opnemen met onze klantenservice via onderstaand contactformulier. Je moet hiervoor wel eerst inloggen.
Om een terugbetaling te ontvangen, dien je het ongeopende pakket terug te sturen. Zie hieronder de stappen die je moet volgen:
Houd er rekening mee dat een terugbetaling één tot drie weken kan duren.
Als je je bestelling hebt ontvangen en er zijn ontbrekende items, volg dan de onderstaande stappen:
Soms worden orders tijdens de levering beschadigd. Als er sprake is van beschadigde items bij je bestelling, ga dan als volgt te werk:
Om contact op te nemen, vul je gewoon het onderstaande formulier in. Als je al klant bent, log dan eerst in voordat je contact met ons opneemt.
We proberen alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Houd er rekening mee dat uw berichten alleen beantwoord kunnen worden tussen maandag en vrijdag tijdens kantooruren.
Als u na 5 werkdagen nog geen antwoord heeft ontvangen, kunt u eerst uw spam-map controleren en daarna nogmaals contact met ons opnemen via het contactformulier met uw bericht en vermelding van de datum en tijd van uw vorige bericht.
Bij Royal Queen Seeds zijn we er trots op om de beste cannabis genetica en topkwaliteit feminized, autoflowering en medicinale marihuana zaden te produceren.
Deze pagina is ontworpen om antwoorden te geven op alle vragen die je misschien hebt. Bovenaan vind je een database met veelgestelde vragen over uiteenlopende onderwerpen zoals retourzendingen, verzending, het Online bestelsysteem en meer.
Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via het formulier hieronder of bel ons.
SNORKEL SPAIN SLU: | |
Adres Spanje: | [email protected] |
Apartado de Correos nº 146 | t. 34 93 737 98 46 (M-D 8u-16u, V-8u-14u) |
08170 Montornès del Vallés | VAT:ESB-65812810 |
Barcelona | Coc Number: B-65812810 |
Adres Nederland: | |
Damstraat 46 | |
1012 JM Amsterdam |
SNORKEL SPAIN SLU |
Adres Spanje: |
Apartado de Correos nº 146 |
08170 Montornès del Vallés |
Adres Nederland; |
Damstraat 46 |
1012 JM Amsterdam |
[email protected] |
t. 34 93 737 98 46 (from 8:00 to 16:00) |
VAT: ESB-65812810 |
Coc Number: B-65812810 |
Heb je een vraag over je bestelling? Vergeet dan niet om het nummer toe te voegen in het vakje BESTELLING ID.
Northern Light Green Gelato Fat Banana OG Kush Sour Diesel Royal Gorilla Cookies Gelato Critical Royal Runtz HulkBerry
Cookies settings
Functionele cookies
Functionele cookies laten onze website goed functioneren en stellen ons in staat om bepaalde features te personaliseren.Voorkeurscookies
Voorkeurscookies onthouden informatie met betrekking tot het design van onze website, waaronder je voorkeurstaal op basis van je regio.Analytische cookies
Analytische cookies geven ons inzicht in websiteverkeer en klantgedrag, waaronder hoeveel mensen onze site bezoeken, hoelang ze hier surfen en welke delen van onze website ze bezoeken.Wat zijn cookies?
Cookies zijn kleine stukjes gegevens van een specifieke website die worden opgeslagen op je computer terwijl je op het internet surft. Ze hebben daarbij diverse functies. Sommige volgen bijvoorbeeld de browseractiviteit om bedrijven in staat te stellen gerichte advertenties te verspreiden. Andere cookies onthouden de inloggegevens van een gebruiker van verschillende websites om de overgang naar social media of andere sites vloeiender te laten verlopen. Aangezien elke cookie zijn eigen unieke ID heeft, stellen deze stukjes gegevens website-eigenaren in staat om het unieke verkeer naar hun website te meten.Waarom gebruiken we cookies?
Cookies zijn handig bij het bezoeken van onze website: ze zorgen ervoor dat je ingelogd blijft, dat je veilig kunt winkelen en dat de artikelen die je aan je winkelwagen toevoegt daar blijven tot je een aankoop doet. Maar cookies helpen ons ook. De gegevens die ze leveren, stellen ons in staat om onze website te verbeteren en je gerichte advertenties te tonen die op je interesses aansluiten.Wat voor cookies gebruiken we?
Functionele cookies
Functionele cookies laten onze website goed functioneren en stellen ons in staat om bepaalde features te personaliseren.Voorkeurscookies
Voorkeurscookies onthouden informatie met betrekking tot het design van onze website, waaronder je voorkeurstaal op basis van je regio.Analytische cookies
Analytische cookies geven ons inzicht in websiteverkeer en klantgedrag, waaronder hoeveel mensen onze site bezoeken, hoelang ze hier surfen en welke delen van onze website ze bezoeken.Hoe kan ik cookies uitschakelen of verwijderen?
Geen fan van cookies? Maak je geen zorgen. Je kunt ze uitschakelen (met uitzondering van de noodzakelijke cookies) in je browserinstellingen. Wel kan het blokkeren van cookies van invloed zijn op je surfervaring en kun je hierdoor niet profiteren van alle technische functies die onze site biedt.Onze website werkt niet goed zonder ondersteuning van functionele cookies. Deze kun je dan ook niet uitschakelen.