Klantenservice - Contact opnemen

FAQ | Veel gestelde vragen

Op welke manier kan ik nagaan of jullie mijn bestelling hebben ontvangen? 
Zodra je een order plaatst in de webwinkel van Royal Queen Seeds, wordt deze automatisch opgeslagen in onze database. Vervolgens ontvang je een bevestigingsmail met een overzicht van de cannabiszaden die je hebt besteld. Als je geen e-mail hebt ontvangen, controleer dan de spamfolder van je e-mailprogramma.

Je kunt ook altijd via de website inloggen op je account en je bestellingen bekijken. Hier staat de actuele orderstatus vermeld. Zodra de order verzonden wordt, ontvang je direct een e-mail en zal de orderstatus in je account veranderen.

Kan ik een order annuleren?
Het is geen enkel probleem om een order te annuleren. Mocht je nog geen betaling gedaan hebben, dan hoef je ons niet op de hoogte te stellen van de annulering. In dit geval wordt de bestelling na een bepaalde tijd vanzelf geannuleerd.

Mocht je de betaling wel hebben voldaan, dan kan de order alleen geannuleerd worden als de bestelling nog niet is verzonden. Bekijk je orderstatus in je account om te kijken of je de order nog kunt annuleren.

Kan ik een adres wijzigen of mijn order op een ander adres laten bezorgen?
Je kunt je adres aanpassen in je account op onze website. Het is ook mogelijk om je order bij een vriend of kennis te laten bezorgen. Tijdens het bestelproces kun je dit aangeven.

Hoeveel bedragen de verzekerings- en verzendkosten?
Iedere order wordt ongeacht het aantal cannabiszaden wereldwijd, anoniem en gratis verzonden. Het betreft hier dan wel een verzending per envelop /brievenbusdoos. Deze orders zijn niet traceerbaar en het eventueel niet aankomen is voor eigen risico.

Wat komt er op de creditcard- of het bankafschrift te staan?
Privacy staat bij Royal Queen Seeds hoog in het vaandel. Onze naam komt dan ook nooit op jouw bank- of creditcardafschrift te staan. Het is dus door niemand na te gaan dat jij cannabiszaden gekocht hebt. Wij gaan zeer zorgvuldig om met jouw gegevens en zullen deze nooit aan derden verstrekken.

Hoe wordt mijn order verzonden?
Alle orders worden verzonden met een prive koerier. De cannabiszaden worden ingepakt in een stevige bubbelenvelop of brievenbusdoos. Het is aan de buitenkant van het pakket niet te zien dat er wietzaadjes in zitten. Op de verpakking staat alleen jouw naam en een retouradres. (Royal Queen Seeds wordt niet vermeld)
Kijk voor meer informatie op onze verzendinformatie pagina

Kies een categorie :

Online Bestellen

Zijn uw producten legaal in mijn land?

Hoewel wij misschien leveren in uw land, kunnen wij geen enkele informatie verschaffen over de juridische status van onze producten in uw land. Vanwege de hoeveelheid landen waar wij naartoe verzenden, is het onmogelijk voor ons om bij te houden wat wettelijk is in welke landen.

Het is uw eigen verantwoordelijkheid om uw lokale wetten en regels te bestuderen alvorens bij ons te bestellen. Helaas kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld als uw pakket wordt aangehouden of tegengehouden door de douane.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Om een bestelling te plaatsen via onze webshop, moet u een account aanmaken. U kunt simpel bladeren en de items die u wilt kopen selecteren. Voeg deze toe aan uw winkelwagen met behulp van de ""winkelwagen"" knop en de bedragen waar nodig. Klik op ""Check Out"" als u klaar bent het selecteren van uw items. Vervolgens volgt u gewoon de instructies op de betaalpagina.

U kunt er zeker van zijn dat we alleen veilige betaalmethoden gebruiken en regelmatig controleren of onze systemen in overeenstemming zijn met de beste praktijken in de branche. Omdat we bovendien waarde hechten aan uw privacy, zullen de meeste directe online gemaakte betalingen anoniem zijn. De naam ""Royal Queen Seeds” zal nooit verschijnen op uw afschriften.

Na ontvangst van uw betaling ontvangt u een bevestigings-mail met daarin uw ordernummer. Gebruik alstublieft deze referentie in alle communicatie met ons.

Heb ik een account nodig?

Om een bestelling te plaatsen via onze webshop, moet u inderdaad een account aanmaken. Maakt u zich geen zorgen over de informatie op uw account, deze wordt alleen maar gebruikt voor het verzenden van uw bestelling of in onze directe communicatie met u. Kijk naar ons privacybeleid voor meer informatie.

Is er een minimaal aankoopbedrag vereist?

Een minimale aankoop van 10.00€ (exclusief BTW en verzendkosten) is nodig om een bestelling te plaatsen.

Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?

Er zijn verschillende betalingsmogelijkheden voor u beschikbaar in de Royal Queen Seeds webshop. Zij omvatten, maar zijn niet beperkt tot:

Credit Card, iDEAL, Bankoverschrijving, Direct E-banking, Cash in een envelop, Bank Contact en PaySafeCard.

Let op: Wij zijn niet in staat om cheques, rembours, debit- of prepaid-kaarten van welke aard dan ook te accepteren.

Hoe controleer ik de vooruitgang van mijn bestelling?

Zodra u een bestelling bij ons heeft geplaatst kunt u de vooruitgang van deze bestelling controleren via uw account op onze website. U zult e-mail updates ontvangen op cruciale momenten, zoals wanneer uw bestelling is verzonden.

Deze e-mails zullen uw ordernummer, data en tijden bevatten en deze informatie moet ook opgenomen zijn in alle communicatie met onze klantenservice.

Kan ik een bestaande bestelling wijzigen?

Vanwege de snelheid waarmee pakketten worden verstuurd, is het onwaarschijnlijk dat u in staat zal zijn om uw bestelling te wijzigen zodra de betaling is ontvangen. De verwerking van bestellingen begint zodra de betaling is geaccepteerd door ons systeem.

Als u contact wilt opnemen met de klantenservice met betrekking tot een bestelling, doe het dan zo snel mogelijk om complicaties te voorkomen. We zullen ons best doen al uw wensen te vervullen, maar dat wordt niet gegarandeerd.

Kan ik een eerdere bestelling dupliceren?

Zeker! Als u inlogt op uw account en naar het gedeelte ""Order History"" gaat, dan kunt u alle eerdere bestelling die u heeft gedaan bij ons herhalen. Druk eenvoudig op de ""opnieuw bestellen"" knop naast de juiste bestelling en u zult direct worden doorgestuurd naar de betaalpagina. In dit stadium kunt u ook nog andere producten toevoegen aan de bestelling of u gaat direct naar “uitchecken”.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als u een bestelling die u geplaatst heeft wilt annuleren, kunt u gewoon uw verzoek schrijven in het formulier op onze Contact-pagina. Vermeld uw e-mailadres en ordernummer voor een snelle verwerking. Mocht u de bestelling of betalingsmethode willen veranderen, gebruik ook dan de bovenstaande methode.

Houd er rekening mee dat in beide gevallen opdrachten alleen kunnen worden gewijzigd of geannuleerd, als we ze nog hebben, verzonden orders kunnen niet worden gewijzigd of geannuleerd.

Prijzen en Betalen

Hoe kan ik betalen met Credit Card?

U kunt uw bestelling betalen met uw Credit Card. Voer eenvoudig uw kaartnummer, de vervaldatum in en uw 3-cijferige veiligheidscode zoals op de achterkant van uw kaart is vermeld. Als de betaling succesvol is, kunnen wij direct beginnen met de verwerking van uw bestelling.

Let wel dat wij niet in staat zijn om prepaid of Debit Cards te verwerken.

Zowel VISA als MasterCard hebben onlangs een nieuwe service geïntroduceerd, waarbij een extra code of password moeten worden ingevoerd om uw identiteit te bevestigen. Indien u nog niet over een code of password voor uw kaart beschikt, neem dan contact op met uw kaart provider voor meer informatie of ga naar de volgende pagina’s:

Voor ‘Verified by Visa’, klik alstublieft hier

Voor ‘Mastercard Secure’, klik alstublieft hier

How to pay using Bank Transfer

Bij Royal Queen Seeds kunt u betalen via overschrijving (via internet-bankieren of telefonisch). Zodra u uw bestelling hebt geplaatst, sturen wij u de volgende bankgegevens:

details

U ontvangt ook een ordernummer, maak hier alstublieft notitie van, want het is belangrijk voor de volgende stappen.

Neem het ordernummer en onze bankgegevens mee naar uw lokale bank of naar de online banking-dienst van uw bank en kies om een betaling te sturen.

Voer het rekeningnummer, IBAN en BIC / Swift codes waar nodig. In zeldzame gevallen kan uw bank ook vragen naar een adres, u kunt dan contact opnemen met de klantenservice voor deze informatie.

Voer uw naam en ordernummer in het gedeelte ""Extra informatie"".

Wanneer een bestelling wordt geplaatst wordt een eindbedrag getoond, gelieve dit invoeren als het over te schrijven bedrag. Gelieve niet te selecteren voor “de overdracht kosten worden gedeeld” of “betaald door de ontvanger” omdat dit ertoe zal leiden dat uw betaling wordt afgewezen.

Hoe kan ik met cash in een envelop betalen?

Het lijkt misschien een vanzelfsprekend advies, maar als u voor uw bestelling wilt betalen doormiddel van cash in een envelop, dan raden wij u aan voorzichtig te zijn. Zorg ervoor dat u een raamloze envelop gebruikt en dat u geen losse munten toevoegt. Te veel betaalde bedragen worden gecompenseerd doormiddel van een tegoedbon of aanvullende producten.

Let op dat we alleen Amerikaanse dollars, GBP Sterling en EU Euro’s accepteren als u in cash voor uw bestelling betaalt. We raden u ook aan om het geld tussen twee stukjes karton te plaatsen. Vermeld uw naam en uw ordernummer voor een snelle verwerking.

Gebruik het volgende adres om uw betaling correct gefrankeerd naar ons te sturen:

We zullen u snel een bericht sturen wanneer uw betaling succesvol is ontvangen en verwerkt.

Houd er rekening mee dat het betalen voor uw bestelling op deze wijze volledig op eigen risico is. Neem contact op met uw plaatselijke postkantoor voor meer informatie of hoe u de risico’s kunt minimaliseren en uw betaling veilig kunt sturen.

Kan ik ook betalen met Paypal?

Sorry, we zijn niet in staat om betalingen van uw Paypal rekening te accepteren. Het beleid van PayPal ten aanzien van de producten die we verkopen, voorkomt dat ze hun betaalmethode aanbieden in onze webshop.

Maar we zijn ervan overtuigd dat we een betaalmethode hebben die bij u past. Zij omvatten maar zijn niet beperkt tot: Credit Card, iDEAL, Bankoverschrijving, Direct E-banking, Contant geld in een envelop, Bank Contact en PaySafeCard.

Kan ik met een cheque betalen?

Nee, we accepteren geen enkele vorm van cheques, maar we accepteren wel contant geld. U kunt kijken naar de FAQ 'Hoe betaal ik met Cash in een envelop?' voor meer informatie.

Er zijn verschillende betalingsmogelijkheden voor u beschikbaar in de Royal Queen Seeds webshop. Zij zijn onder andere: Credit Card, iDEAL, Bankoverschrijving, Direct E-banking, Cash in een envelop, Bank Contact en PaySafeCard. Als u meer informatie wilt over deze betaalmogelijkheden, kijk dan alstublieft op onze FAQ pagina.

Kan ik betalen met postwissels?

We zijn momenteel niet in staat om postwissels te accepteren als betaling voor uw bestelling. U kunt ervoor kiezen om in plaats daarvan cash geld te verzenden. Raadpleeg de FAQ pagina 'Hoe kan ik betalen met Contant geld in de envelop?'

Bij Royal Queen Seeds accepteren wij verschillende betaalmethoden, waaronder Credit Card, iDEAL, bankoverschrijving, Direct E-banking, Contant geld in een envelop, Bank Contact en PaySafeCard. Als u meer informatie over deze betaalmethoden nodig hebt, kijk dan bij onze andere FAQ's.

Accepteert u Cash bij het afleveren?

Sorry, op dit moment bieden we geen optie om te betalen voor uw bestelling na ontvangst van uw pakket.

Maar we zijn ervan overtuigd dat we een betaalmethode hebben die bij u past. Zij omvatten maar zijn niet beperkt tot: Credit Card, iDEAL, Bankoverschrijving, Direct E-banking, Contant geld in een envelop, Bank Contact en PaySafeCard.

Heeft u groothandel of bulk prijsstelling?

Als u van plan bent om zaden te kopen in grote hoeveelheden of als u een groothandel-bestelling wilt plaatsen, neem dan contact met ons op via het formulier op onze Contact-pagina met informatie over de product(en) en de hoeveelheden waarin u geïnteresseerd bent, zodat wij u dan meer informatie kunnen geven.

Kan ik een tegoedbon krijgen?

Royal Queen Seeds zal altijd proberen om de scherpste prijzen in al onze productlijnen te geven.

Voor nog grotere besparingen, zijn er een aantal opties voor u beschikbaar, zoals vouchers.

Hoe krijg ik een voucher, grote besparingen of gratis producten? - De makkelijkste manier is door gewoon mee te doen in alle wedstrijden die op www.royalqueenseeds.com of www.facebook.com/rqseeds verschijnen.

- Door onze Facebook-pagina leuk te vinden via het pictogram op www.royalqueenseeds.com. Een waardebon van 5% wordt dan automatisch aangemaakt. Als u deze bon niet ziet, schakel dan alle blokkeringen van advertenties programma's die u in uw browser heeft uit en probeer het opnieuw.

- Door een product-review te geven van één van de producten die u bij ons heeft gekocht, kunt u een tegoedbon verdienen.

Verzending en Levering

Levert u producten in mijn land?

Hoewel wij wereldwijd leveren, zijn er landen waar we niet naar kunnen verzenden, dit zijn onder andere: USA, Australië, China, Maleisië en andere Aziatische landen. Als alternatief volgt hieronder de volledige lijst van landen waaraan wij leveren:

> Click here   

Als u uw land niet kunt vinden in onze lijst, neem dan contact met ons op via het formulier op onze Contact-pagina. Wij zullen u graag helpen."

Hoe veel kost het om te verzenden naar mijn land?

Verzending is gratis voor alle landen, maar voor een kleine vergoeding kunt u uw bestelling upgraden naar ofwel Stealth Shipping of UPS Track & Trace als dit beschikbaar is. Specifieke kosten voor uw land worden weergegeven wanneer u bent aangemeld in het kassa-gedeelte van uw bestelling.

Shipping Methods

Is de verzending discreet?

We doen alles wat we kunnen om ervoor te zorgen dat de pakketten geen aanvullende informatie bevatten, behalve uw naam en het afleveradres. De pakketten zijn verder leeg zodat ze geen aandacht trekken. Een voorbeeld van één van de verschillende verpakkingen die worden gebruikt, kunt u bekijken op de Verzend Informatie-pagina.

Op geen enkel moment wordt de inhoud weergegeven aan de buitenkant en er is geen bestelformulier in het pakket dat aangeeft wat de producten zijn.

U kunt ook zien hoe een stealth verzending eruit ziet via onze handige video op de Verzend Informatie-pagina.

Wat is Stealth verzending?

Met Stealth verzending, zal uw zaad worden geleverd in hun originele verpakking, gehuld in een authentieke DVD die is afgedicht voor maximale veiligheid. Er zit geen promotiemateriaal in, geen factuur, geen verwijzing naar RoyalQueenSeeds.com. Uw bestelde zaden (in de originele verpakking) worden handmatig verpakt in een extra blad dat er net zo uitziet als degene die je vind in een gewone DVD-case en vervolgens in de hoes geplaatst. De bijgeleverde DVD is geen fake - u zult een willekeurige B-film bij uw bestelling ontvangen. De hoes wordt vervolgens verzegeld met een maximale beveiliging tegen nieuwsgierige ogen.

Wij rekenen € 5 extra voor deze speciale verzendservice.

 

Stuurt u ook naar Postbus-adressen?

Om uw privacy te waarborgen en om de beste service te leveren, kunnen we alleen producten naar uw prive-adres sturen.

Levert u ook aan postkantoren of distributie centra?

Om uw privacy te waarborgen en om de beste service te leveren, kunnen we alleen producten naar uw prive-adres sturen.

Kan ik pakketten volgen die worden verzonden door middel van Stealth Shipping?

In het kort: nee. Als u ervoor kiest om uw pakket te verzenden met onze Stealth Shipping service, dan zult u niet in staat zijn om uw bestelling te volgen. Uw zaden zullen worden geleverd in hun originele verpakking, omsloten door een authentieke DVD-hoes die is afgedicht voor maximale veiligheid.

Wilt u toch een oogje houden op uw pakket? Selecteer dan gewoon onze UPS (Track & Trace) als de methode voor de levering.

Met welke maatschappijen verzenden jullie?

Alle Stealth of Standaard pakjes worden verzonden met de Nationale Postservice. Wanneer een standaard pakje de grens bereikt of aankomt met het vliegtuig, dan wordt het doorgegeven aan het dichtstbijzijnde lokale postkantoor en gaat door met de post tot het zijn bestemming bereikt.

Pakketten verstuurd via Track & Trace worden verstuurd via eigen distributienetwerk en zullen daarom sneller aankomen dan via andere diensten. Tracking is beschikbaar voor pakketten met behulp van de code die u wordt toegestuurd per e-mail. Er zijn extra kosten verbonden aan deze service en aan onze Stealth verzendservice.

Zal mijn pakket worden gecontroleerd door de douane?

Uw pakket kan altijd gecontroleerd worden door uw nationale douane-agentschap, ongeacht welke verzendmethode u hebt gekozen. Houd er rekening mee dat, hoewel we kunnen verzenden naar uw land, wij kunnen geen enkele informatie hebben over de juridische status van onze producten in uw land. Vanwege de hoeveelheid landen waar wij naartoe verzenden is het onmogelijk voor ons om bij te houden wat wettelijk is in welke landen.

Het is uw eigen verantwoordelijkheid om uw lokale wetten en regels te bestuderen alvorens bij ons te bestellen.

Helaas kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld als uw pakket wordt aangehouden of tegengehouden door de douane.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

De meeste bestellingen worden verzonden binnen 24 uur na ontvangst van betaling. Wij verzenden van maandag tot vrijdag, behalve tijdens de nationale feestdagen.

Een vertraagde status kan erop duiden dat een product niet op voorraad is of dat er iets mis is met het adres dat u heeft opgegeven. In dit geval ontvangt u een e-mail van ons met meer informatie.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen die worden geleverd binnen Nederland, komen meestal de volgende dag aan wanneer u uw bestelling plaatst vóór 14:00u. Leveringen binnen de EU duren meestal tot 5 werkdagen en leveringen buiten de EU duren 2 weken en in sommige gevallen langer. Gelieve de dag van bestelling als dag 0 te tellen.

Bestellingen die worden geleverd met de UPS Track & Trace dienst komen veel sneller. U ontvangt een e-mail met een tracking-code die gebruikt kan worden gebruikt om meer informatie te krijgen over de dag van verzending, de huidige status, en de verwachte datum van levering.

Kan ik mijn bestelling doorsturen naar een ander adres?

Een afleveradres is vereist bij het plaatsen van een bestelling en vanwege de snelheid waarmee pakketten worden verstuurd, is het onwaarschijnlijk dat u in staat zult zijn om uw bestelling door te sturen naar een ander adres. Wij hebben geen controle meer over een pakket, zodra het ons magazijn heeft verlaten.

De uitzondering hierop is bij een UPS verzending, die in staat zijn om contact te leggen met hun eigen distributienetwerk en het pakket kunnen doorsturen naar een nieuw adres. Mocht er een vergoeding betaald moeten worden om uw pakket naar een ander adres te sturen, dan bent u daar verantwoordelijk voor.

Mocht er onjuiste informatie wordt verstrekt op het moment van bestelling (met inbegrip van maar niet beperkt tot: naam, adres, postcode) dan kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele bijkomende kosten of het niet leveren.

Moet ik tekenen voor ontvangst?

Alleen de verzending service moet worden getekend. Pakketten verstuurd via standaard verzending of Stealth verzending hoeven niet te worden ondertekend en deze zullen in uw brievenbus worden gegooid voor zover mogelijk. Als er niemand thuis is en het pakket past niet door de brievenbus, dan zal het voor u worden bewaard op uw plaatselijke postkantoor om later op te halen.

De vervoersagenten zullen meerdere keren proberen om het pakket bij u af te leveren. Normale postbodes zullen maar één keer proberen te bezorgen voordat ze het voor u opbergen in de lokale postkantoor. U wordt door uw lokale postkantoor geïnformeerd als zij houden een pakket voor u vasthouden. U heeft dan beperkt de tijd om het op te halen, als het niet op tijd opgehaald wordt, betekent dit dat het pakket weer wordt teruggestuurd naar ons.

In dit geval zullen wij contact met u opnemen wanneer het pakket terug is in ons magazijn.

Wat als er niemand thuis is om het pakket te accepteren?

De UPS vervoersagenten zullen meerdere keren proberen om het pakket bij u af te leveren. Als er niemand thuis is en het pakket past niet door de brievenbus, dan zal het voor u worden bewaard op uw plaatselijke postkantoor om later op te halen. Als u het daar niet op tijd ophaalt, dan wordt het pakket weer teruggestuurd naar ons.

Normale postbodes zullen maar één keer proberen te bezorgen voordat ze het voor u opbergen in de lokale postkantoor. U wordt door uw lokale postkantoor geïnformeerd als zij houden een pakket voor u vasthouden. U heeft dan beperkt de tijd om het op te halen, als het niet op tijd opgehaald wordt, betekent dit dat het pakket weer wordt teruggestuurd naar ons.

In dit geval zullen wij contact met u opnemen wanneer het pakket terug is in ons magazijn.

Wat als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?

Bestellingen die worden geleverd binnen Nederland, komen meestal de volgende dag aan wanneer u uw bestelling plaatst vóór 14:00u. Leveringen binnen de EU duren meestal tot 5 werkdagen en leveringen buiten de EU duren 2 weken en in sommige gevallen langer. Gelieve de dag van bestelling als dag 0 te tellen en te onthouden dat zaterdag en zondag geen werkdagen zijn, dus deze niet meetellen alstublieft.

Als u uw pakket niet heeft ontvangen op de geschatte leveringsdatum, neem dan contact op met onze klantenservice via ons contactformulier.

Privacy en Beveiliging

Is de verzending discreet?

We doen alles wat we kunnen om ervoor te zorgen dat de pakketten geen aanvullende informatie bevatten, behalve uw naam en het afleveradres. De pakketten zijn verder leeg zodat ze geen aandacht trekken. Een voorbeeld van één van de verschillende verpakkingen die worden gebruikt, kunt u bekijken op de Verzend Informatie-pagina.

Op geen enkel moment wordt de inhoud weergegeven aan de buitenkant en er is geen bestelformulier in het pakket dat aangeeft wat de producten zijn.

U kunt ook zien hoe een Stealth verzending eruit ziet via onze handige video op de Verzend Informatie-pagina.

Waarom hebben jullie mijn persoonlijke informatie nodig?

Wij bewaren uw persoonlijke gegevens om het voor ons gemakkelijker te maken om uw producten te sturen en om in contact met u te komen over uw bestellingen. Uw gegevens worden niet voor andere doeleinden gebruikt.

Wie kunnen mijn persoonlijke gegevens inzien?

Uw persoonlijke gegevens zijn vertrouwelijk en zullen nooit worden gegeven aan iemand buiten het Royal Queen Seeds bedrijf.

Uw persoonlijke informatie wordt alleen gebruikt door Royal Queen Seeds medewerkers wanneer ze uw bestelling behandelen of tijdens de communicatie met u.

Indien u wenst om uw account te verwijderen, neem dan contact op met de klantenservice en zij kunnen u hierbij helpen.

Productinformatie

Hoe kan ik mijn zaden ontkiemen?

Met diverse industrie specialisten in ons team, geloven wij in de kwaliteit van ons product en denken dat elke klant van Royal Queen Seeds die kwaliteit moeten kunnen zien in hun bestelling. Omdat niet iedereen zo vertrouwd is met het kweken van Cannabis zaden, hebben wij samen een aantal van onze industrie-basics, tips en trucs samengesteld, om beginnende kwekers te helpen om het beste uit hun oogst te halen:

- Ontkiemen (deel 1)

- Ontkiemen (deel 2)

- Behoud van de zaden

Wij bieden ook een Easy Start ontkiemen tool aan, die u helpt om de ontkiemingssnelheid zonder inspanning te maximaliseren: Easy Start

Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om ons te vragen. Ons klantenservice team zal meer dan verheugd zijn om te helpen waar nodig.

Verpakking

De verpakking van Royal Queen Seeds voor de Amerikaanse markt is iets anders, maar net zo "origineel" als de Europese verpakking.

Sommige landen hebben specifieke eisen voor het verpakken van hoogwaardige producten, zoals de cannabis-genetica gekweekt door Royal Queen Seeds. Dat is de reden waarom onze verpakkingen er voor klanten buiten Europa iets anders uit kunnen zien. Ondanks een paar kleine veranderingen aan hun uiterlijk als gevolg van zowel de regelgeving als productie-eisen, zijn onze verpakkingen voor de Amerikaanse markt net zo "origineel" als de Europese.

Royal Queen Seeds packaging

Mijn Account

Hoe controleer ik de vooruitgang van mijn bestelling?

Zodra u een bestelling bij ons heeft geplaatst kunt u de vooruitgang van deze bestelling controleren via uw account op onze website. U zult e-mail updates ontvangen op cruciale momenten, zoals wanneer uw bestelling is verzonden.

Deze e-mails zullen uw ordernummer, data en tijden bevatten en deze informatie moet ook opgenomen zijn in alle communicatie met onze klantenservice.

Могу ли я изменить существующий заказ?

Из-за скорости, с которой отправляются посылки, маловероятно, что вы сможете изменить ваш заказ после поступления оплаты. Обработка заказа начинается, как только оплата поступает в нашу систему.

Если вам необходимо связаться со службой поддержки клинтов, касательно заказа, — делайте это как можно скорее, чтобы избежать осложнений. Мы сделаем все возможное, чтобы удовлетворить ваши пожелания, но гарантировать этого не можем.

Kan ik een eerdere bestelling dupliceren?

Zeker! Als u inlogt op uw account en naar het gedeelte ""Order History"" gaat, dan kunt u alle eerdere bestelling die u heeft gedaan bij ons herhalen. Druk eenvoudig op de ""opnieuw bestellen"" knop naast de juiste bestelling en u zult direct worden doorgestuurd naar de betaalpagina. In dit stadium kunt u ook nog andere producten toevoegen aan de bestelling of u gaat direct naar “uitchecken”.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als u een bestelling die u geplaatst heeft wilt annuleren, kunt u gewoon uw verzoek schrijven in het formulier op onze Contact-pagina. Vermeld uw e-mailadres en ordernummer voor een snelle verwerking. Mocht u de bestelling of betalingsmethode willen veranderen, gebruik ook dan de bovenstaande methode.

Houd er rekening mee dat in beide gevallen opdrachten alleen kunnen worden gewijzigd of geannuleerd, als we ze nog hebben, verzonden orders kunnen niet worden gewijzigd of geannuleerd.

Kan ik mijn email-adres updaten?

Updaten van uw e-mailadres kan worden gedaan via de rubriek Persoonlijke Gegevens van Uw Account.

Alle communicatie vanuit ons zal worden verzonden naar het e-mailadres dat geregistreerd staat op uw account.

Retouren

Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Wij streven ernaar om de beste producten en diensten aan te bieden aan onze klanten. In het geval dat u niet tevreden bent met de producten, zullen wij proberen om samen met u een geschikt alternatief te vinden of bieden we u een vergoeding aan.

Restitutie is mogelijk voor producten die ongeopend en onbeschadigd zijn. Zodra een retournering is overeengekomen, kunnen de items worden teruggestuurd zodat ze door ons kunnen worden onderzocht. Indien de ontvangen producten in goede staat zijn, zal de omwisseling, krediet of terugbetaling worden uitgereikt. Verzendkosten worden niet terugbetaald, tenzij anders vermeld door ons.

Als u een product ontvangt dat is beschadigd tijdens het transport, neem dan contact met ons op binnen de eerste week na ontvangst van uw pakket. Wij verzoeken u vriendelijk om een foto te nemen van het product die u ons vervolgens toestuurt via het formulier op onze contact-pagina. Voeg uw naam en het ordernummer toe voor een snelle verwerking. Gelieve geen producten te retourneren zonder onze voorafgaande toestemming.

Hoe kan ik een ontbrekend item rapporteren?

"Als u een item mist in uw bestelling, neem dan contact met ons op binnen de eerste week na ontvangst van uw pakket. Wij verzoeken u vriendelijk om een foto van het pakket en haar inhoud te nemen die u ons vervolgens toestuurt via het formulier op onze contact-pagina. Voeg uw naam en het ordernummer toe voor een snelle verwerking.

Gelieve geen producten te retourneren zonder onze voorafgaande toestemming."

Wat als een bestelling is beschadigd tijdens transport?

Als u een product ontvangt dat is beschadigd tijdens het transport, neem dan contact met ons op binnen de eerste week na ontvangst van uw pakket. Wij verzoeken u vriendelijk om een foto te nemen van het product die u ons vervolgens toestuurt via het formulier op onze contact-pagina. Voeg uw naam en het ordernummer toe voor een snelle verwerking.

Gelieve geen producten te retourneren zonder onze voorafgaande toestemming.

Contact

Hoe kom ik met u in contact?

Het Royal Queen zaden team is getraind in de oude kunst van rooksignalen, maar je vindt ons misschien sneller door contact op te nemen met onze klantenservice doormiddel van ons Contact-formulier.

Wanneer kan ik een antwoord verwachten?

We proberen alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Houd er rekening mee dat uw berichten alleen beantwoord kunnen worden tussen maandag en vrijdag tijdens kantooruren.

Als u na 5 werkdagen nog geen antwoord heeft ontvangen, kunt u eerst uw spam-map controleren en daarna nogmaals contact met ons opnemen via het contactformulier met uw bericht en vermelding van de datum en tijd van uw vorige bericht.

Vragen die na 4:20 worden gesteld, kunnen wat langer duren om te beantwoorden.

Over Royal Queen Seeds

Royal Queen Seeds is Europa`s snelst groeiende zadenbedrijf en hoopt binnen enkele jaren wereldwijd de marktleider te zijn. Na jarenlange kweekervaring in Nederland te hebben opgedaan, hebben we besloten om een nieuwe zadenlijn op de markt te brengen, genaamd Royal Queen Seeds.

Royal Queen Seeds levert gefeminiseerde, autoflowering en medicinale kwaliteitszaden voor een goede prijs. Deze nieuwe zadenlijn komt natuurlijk niet zomaar uit de lucht vallen. Wij hebben meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van kweken van cannabis zaden. Onze zaden hebben door de jaren heen dan ook vele cannabis cups gewonnen, waaronder de bekende Highlife en de High Times Cannabis Cup. Wij vonden het tijd om naar buiten te treden en onze zadenkennis met andere beginnende en gevroderde kwekers te delen.

Enkele voordelen van Royal Queen Seeds zaden:

-Alle zaden zijn uitvoerig getest op zuivere cannabisgenetica.
-Alle cannabis zaden zijn met de hand geselecteerd.
-Alleen potente kwaliteitssoorten als de Haze en witte soorten.
-Alle zaden zijn afkomstig van uitsluitend organische moederplanten.
-Onze zaden worden dagelijks getest om kiemkracht.
-De cannabis zaden worden vacuum verpakt.
-Alle verpakkingen zijn voorzien van een unieke code.
-De zaden worden verpakt in een stevige blisterverpakking.

Het eindresultaat staat bij ons hoog in het vaandel. Goede opbrengsten, een prettige smaak en een prima uitwerking van onze soorten is wat wij te bieden hebben, al zal het eindresultaat natuurlijk ook afhangen van de ervaring en technieken van de kweker zelf.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan kun je altijd met ons bellen of mailen. Het team van Royal Queen Seeds staat je graag te woord.

Met vriendelijke groeten,
Het Royal Queen Seeds team

 Royal Queen Seeds Spain

Bericht versturen